reklama

Neschopnosť bojovať?

Moja úvaha bude o spoločenskom konaní a o tom, čo všetko je zlé na terajšej politike vo vzťahu k rómskej problematike. Prečo sa to všetko nechce nikam pohnúť ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Dlho som rozmýšľal nad tým, ako správne pomenovať situáciu, ktorá sa momentálne odohráva na Slovensku.

Po voľbách vidíme rôzne prejavy nespokojnosti s výsledkami. Či už je to rastúca podpora hnutia pod vedením Kotlebu alebo opätovné víťazstvo Róberta Fica. Hľadať v tomto rovnováhu a prísľub stabilnej politickej moci by bolo asi márne. Nespokojnosť? Oprávnená a to vo všetkých smeroch.

Budem teraz reagovať na odstúpenie pána Poláka, ktorý bol splnomocnencom vlády pre rómske komunity.

Väčšina politikov si neuvedomuje, že práve tento fakt môže negatívne ovplyvniť dianie na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo?

Jednoducho preto, že vláda dlhodobo, a tým mám na mysli 20 rokov, nieje schopná vytvoriť dôstojné pracovné miesta pre rómov. Na stránkach ministerstva vnútra sa dočítate, že presná štatistika nezamestnanosti rómov na Slovensku neexistuje. Chápete tomu niekto? 

Občania Slovenskej republiky to vidia, vidia aj množstvo káuz, ktoré sa premelú internetom a dennou tlačou no výsledok nieje žiadny. A potom sa všetci čudujú, že do parlamentu sa dostávajú extrémistické skupiny. Odpoveď, že ich volili prvovoliči je podľa mňa len zbabelé ospravedlnenie a zalepenie očí, namiesto toho, aby ste sa ospravedlnili.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno presne to by ste mali.

Dajte konečne rómom príležitosť pracovať, financie na byty, školy a sociálne výhody potom budeme môcť investovať do školstva a zdravotníctva pre všetkých.

Snáď potom spoločne vybudujeme silný kultúrny a ekonomický štát.

Marcel Ferenc

Marcel Ferenc

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hlavne s nadhľadom priatelia. Trvalo mi presne 27 rokov, kým som pochopil, kde som sa narodil a v akom štáte žil. Presťahoval som sa do neďalekého Anglicka, kde spoločne so svojou ženou teraz žijem. Milujem Slovensko, milujem svoj domov. Riadim sa heslom: Najprv spoznaj svoje rodisko až potom San Francisco. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu